Πώς καταναλώνουν καφέ οι Millennials;
Ως Millennials ορίζονται όσοι είναι γεννημένοι από τις αρχές της δεκαετίας του 1980 έως τα μέσα της δεκαετίας του 1990 και θεωρούνται αρκετά εξελιγμένοι καταναλωτές καφέ.
Ο premium καφές που προέρχεται από μοναδικά αρωματισμένους κόκκους και υποβάλλεται σε ιδιαίτερη επεξεργασία, είναι μια από τις προτεραιότητες των Millennials στην κατανάλωση καφέ. Ένα παράδειγμα πρατηρείται στην αγορά των ΗΠΑ, αφού παρόλο που η κατανάλωση καφέ μειώθηκε το 2016, τα κέρδη λιανικής συνέχισαν να αυξάνονται. Συγκεκριμένα, την τελευταία τετραετία η αγορά εστίασης αυξήθηκε κατά 14,2% και ακόμη και το διάστημα της ύφεσης οι πωλήσεις παρέμειναν υψηλές.
Σήμερα λοιπόν, οι καταναλωτές διαθέτουν μία πολύ πιο προσωπική σχέση με τις μάρκες και τα προϊόντα που υποστηρίζουν την κατανάλωση καφέ. Η αξία δεν έχει σχέση μόνο με το κόστος, αλλά και με παράγοντες όπως η φιλοσοφία της μάρκας, η παράδοση, η αυθεντικότητα και η δέσμευση των πελατών απέναντι στην εταιρεία. Για αυτό άλλωστε το 50% των Millennials αγοράζει προϊόντα καφέ που διαθέτουν τα παραπάνω χαρακτηριστικά.
Οι περισσότεροι Millennials καταναλώνουν καφέ εκτός σπιτιού, συνήθως στο χώρο εργασίας τους. Πιο αναλυτικά η κατανάλωση καφέ στο χώρο εργασίας αυξήθηκε με αργό ρυθμό από 16% το 2013 σε 21% το 2016.
Το 21% των καταναλωτών στις ΗΠΑ βρίσκει αρκετά ενδιαφέρουσα την παράδοση έτοιμου καφέ στο σπίτι και το 16% στο χώρο εργασίας, αλλά πολλοί είναι αυτοί που προτιμούν να φτιάχνουν μόνοι τους τον καφέ τους, είτε στο σπίτι είτε στο χώρο εργασίας τους. Οι παράγοντες που τους οδηγούν σε αυτό είναι τόσο οικονομικοί, όσο και η αναζήτηση ενός πιο αυθεντικού και προσωπικού αποτελέσματος. Συνεχίζουμε λοιπόν να εμπιστευόμαστε και να καταναλώνουμε καφέ από τον Δρίτσα, δίνοντας πάντα έμφαση στην παράδοση!